zaterdag 4 september 2010

een nieuwe LO

hallo allemaal,

Op onze weblog: scrapforfriends hadden we een uitdaging lopen. Scrap deze foto. Een aantal scrappers hebben er aan mee gedaan, maar zelf moest ik hem nog plaatsen.
Het prachtige Bo Bunny papier gebruikt, zo mooi vind ik dat en het paste bij mijn paarse blouse :o)

Nu ben ik nog 2 dagen vrij en dan moeten we weer aan het werk. Heb een heerlijk vakantie gehad maar had er graag nog een weekje aan vastgeplakt!!!

Ik wens jullie een fijn weekend met mooi weer
Groetjes Hil

6 opmerkingen:

Joyce zei

wat een super vrolijke LO.
Erg mooi....

Jammer he dat een vakantie altijd weer over gaat. ;)
Nog 2 fijne dagen.

groetjes

Unknown zei

wat een mooieeeeeeeeeeee Hill en jullie staan er supers op

Liefs Nellie

Martha zei

Aan alles komt een eind, maar met vakantie altijd iets te snel. Nog even goed genieten van het lekkere weer en vrije dag. En je LO is erg leuk geworden, lekker fris met die kleurtjes.
Ach en als je weer even aan het werk bent geweest dan geniet je weer meer van de volgende vakantie, Toch?

Liefs,
Martha

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jouw LO's mag er ook wezen, prachtig!
Groetjes van Sjakkie

Jeanet zei

Hij is prachtig Hil en zeker super mooi papier !! Ja meid het kan niet altijd vakantie zijn helaas ...succes weer met werken ;)
Lieve groetjes Jeanet

rianth zei

Hij is leuk geworden Hil. Zelf ben ik helaas niet in staat geweest om aan de challenge mee te doen. Jammer hoor, maar het is niet anders. De volgende keer beter.
En waarom gaan vakanties altijd zo snel voorbij?
Groetjes Anja