maandag 12 december 2011

scrapweekend

Hallo allemaal,


Afgelopen weekend hadden we het scrapforfriends weekend. En het was fantastisch. Heerlijk lekker freubelen het hele weekend, genieten, genieten en nog een keer genieten.


Meiden bedankt voor een heerlijk weekend. Op naar het januari weekend.


Onderstaande LO gemaakt voor Jo. Jo had een paar crops geleden een hele mooie foto van haar meiden en ik wilde daar heel graag een LO mee maken. En dit is hem geworden.




Verder heb ik aankomende week 2 workshops gepland staan bij hobbywinkel Velsen. En we gaan deze 2 dagen een kerstkaart maken. Heb je zin om ook mee te doen, geef je op bij hobbywinkel Velsen of mail mij scraphils@gmail.com


Dit is kaartje heeft Cobi voorbereid met de laatste crop en had ik nog niet geplaatst. super of niet dan???






Groetjes Hil

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie creas weer Hill kom gauw een keer croppen

Liefs Nellie

Thea zei

Hoi Hill...fijn dat jullie weekend weer zo een succes was....ziet er ook weer leuk uit...

Groetjes Thea

Christa zei

Hoi Hil , het was zeker fantastisch !! Ik kan het weten , want ik was er bij.... Super bedankt voor dit heerlijke weekend. Was precies wat ik nodig had. Creatieve groetjes van Christa.