woensdag 23 september 2009

nog een paar kaartjes



Hallo allemaal,

zag dat het al weer even geleden was dat ik wat geplaatst hebt. Wil vanavond nog van alles doen, maar ik kom niet vooruit. Dan eerst maar even wat plaatsen.


Deze kaartjes had ik gemaakt voor de beurs in Rijswijk.

Natuurlijk weer de nestabilities gebruikt, bloemen, stempel van inkadinkado, specers, hoekjes pons, takjes pons (herfstblad) brads, randpons, en de leuke stempels van de bildmalarna's.



Ik vind ze erg leuk geworden jullie ook???
tot gauw
groetjes Hil

8 opmerkingen:

Martha zei

Ze zijn erg leuk Hil, Lekker vrolijk met die velle kleurtjes.
Ik zie je zaterdag, denk ik....
Groetjes Martha

Marley zei

Mooie kaartjes hoor! Lekkere vrolijke felle kleuren, hou ik wel van! xxMarley

sofietjes handwerken zei

ze zijn zeer leuk.
ik hou van felle kleuren.
waarmee kleuren jij stempels in.
groetjes sofie

Unknown zei

wat een scharje Hill wat een lieve stempels zijn dat toch complimentjes hoor


Liefs Nellie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn allemaal prachtig! Wat een leuke kleuren, super.
Groetjes van Jacqueline

lydia zei

Ze zijn prachtig!! Maar ik had het heksje een ander kleur jurk aan gedaan. Dan sprong ze er meer uit!
Maar smaken verschillen he!!

Veel liefs,
Lydia

Anoniem zei

wat een mooie kaartjes heb je gemaakt zeg! en wat een leuke stempels heb je.

Angela zei

Ze zijn weer super leuk Hil!!

Liefs
Annieeee