maandag 21 december 2009

1e kaart voor de blogcandy

Goedenmorgen allemaal,

Gezellig weer was het gisteren he?? Ik heb nog lekker met Tibet in de sneeuw gelopen en ze vond het heerlijk. Lekker door de sneeuw heen rollen en zo......

Onderstaand de eerste kerstkaart voor de blogcandy. Deze kaart heb ik ontvangen van Janny en Harriet. Ik vind hem echt geweldig, mooi afgewerkt, leuke vintage en niet te vergeten wat een werk!!!! Dank jullie wel voor deze geweldige kaart.







Het is net een boekje. Je vouwt het open en iedere keer verschijnt er weer iets anders.

Morgen komt nummer 2.

Fijne dag.
Liefs





6 opmerkingen:

aukjev zei

Hij is geweldig!! zij hebben altijd zulke mooie kaarten ,Toppie dames ! groeten Aukje

Thea zei

Zeker veel werk, leuk hoor dames.

Hill ik heb je candy op mijn site gezet, maar of het nog lukt met een kaartje ik heb geen idee, door het slechte weer zijn er allerlei extra klusjes. vingers gekruist, wie weer verras ik je, hihihi.

Groetjes Thea

fijne dagen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje heb je van de dames gehad, echt super!
Groetjes van Jacqueline

Irma zei

Wauwwwwwwwww wat een mooi kaartje !! Succes . De mijne komt van daag jouw kant op .
Liefs Irma.
Oja hele fijne dagen en een gezond 2010.

Betty zei

hoihoi,

Oh, wat is dat een schatje Hil, die ronde bedoel ik, want ik weet niet waar nou dit berichtje zal komen staan:-)
Ik ben helemaal verliefd op die stempel!! Hoop dat ie in Zeist ergens te koop is, want die mag echt dan met mij mee:-)
En dit kaartje kon wel eens op mijn "liftlijstje" belanden:-)

Liefs,
Betty

chantal zei

Ik heb juist je adres opgevraagd. Heb een kerstkaart gemaakt en wil deze alsnog opsturen. De inzendingen zijn stuk voor stuk mooi.
grtz Chantal