dinsdag 22 december 2009

2e kaart voor de blogcandy

hallo allemaal,

Hier is kaartje nummer 2. Deze is van Jacqueline. Hoe vinden jullie hem? Mooi papier en een prachtige sketch vind ik. De kerstman vind ik echt geweldig!!!!!! Het is erg leuk om zulke verschillende kerstkaartjes te ontvangen :o).
Nou Jacqueline je prachtige kerstkaart doet mee voor de wedstrijd hoor!!! Bedankt voor het meedoen.

Voor degene die het gemist hebben. Je kan tot 31 december meedoen met onderstaande blogcandy. Wat moet je er voor doen:
Vermeld op je blog dat er een blogcandy weggegeven wordt bij Scraphills. Zet onderaan dit bericht dat je mee wilt doen aan de blogcandy. En als laatste stuur je leukste, grappigste, mooiste kerstkaart op naar mij. het adres kan je opvragen via scraphils@gmail.com.
Ik kijk uit naar jullie kerstkaartje.
Vandaag nog even de laatste kerstinkopen gedaan en ben ook nog even langs de pippoos geweest. Ik heb een prachtige martha stewart pons gekocht. Ben er super blij mee. Verder goed geslaagd voor de beide mannen.

Wens jullie een fijne dag en zie jullie weer bij nummer 3.
Liefs







5 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Hil

wat een lief kaartje en wat leuk dat je allemaal kaartjes krijgt lekker gezellie alles in de boom ihhihihihihi

Liefs Nellie

Anoniem zei

Mijn kaartje is onderweg hoor:)

Thea zei

Dit is een super kaartje geworden.

Hill wil jij je adres naar mij toe mailen op de een of andere mannier lukt het niet bij jou...en voordat jan kan helpen ben ik weer 2 dagen verder. Dank je.

En wat denk je, was ik met een kaart begonnen, lees ik nu dat het een kerstkaart moet zijn, grrrr, weer opnieuw beginnen, whahaha. Ik hoop dat het nog lukt.

Groetjes Thea

ScrapMiranda zei

mooie kaart weer hoor!

Miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk kaartje, ha,ha,ha! Ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes van Jacqueline