woensdag 11 augustus 2010

vakantie

hallo allemaal,

Heerlijk vandaag is mijn vakantie begonnen. zo lekker even helemaal niets moeten.
Ik heb er helemaal zin in.
Afgelopen weekend zijn we nog even met het balkon bezig geweest en hebben we de bakken opnieuw ingericht en een ander plekje gegeven. Wij zijn er erg blij mee.
Onderstaand heb ik een LO van Tibet gemaakt. Op het moment is ze helemaal gek van dennenappels!!! Kijk haar eens triomfantelijk lopen!!! gaaf he? Ik ben er helemaal blij mee er zitten geen verrassingen bij gewoon de foto's spreken voor zich..


Liefs Hillie

6 opmerkingen:

Tiets zei

wat een gezellig hoekje zo Hill! en je LO is super gaaf!
Liefs tiets

Angela zei

Tis ook wel een geweldig fotomodel daar hoeft evcht geen toeters en bellen bij!!haha Je balkon is ook erg gezellig! Veel plezier en geniet van je vakantie!

xxAngela

Martha zei

Hoi Hil,
Ik sluit me aan bij Tiets en Angela, je plantjes staan er mooi bij en natuurlijk Is je LO weer gewoon mooi met Tibet.
En er zullen net als bij ons alllemaal, in je vakantie nog heel veel foto's gemaakt worden voor mooi LO's. Hele fijne vakantie met je gezin, liefs van Martha

Maaike zei

fijne vakantie
dat heb je vast verdiend
en een superlootje is het geworden

Renske zei

O, dus ik zwaaide vanmorgen tegen een relaxte buurvrouw. :D Fijne vakantie toegewenst Hilly. Gezellig hoekje geworden. Groetjes ;)

Thea zei

Leuke LO hill...en ik moest wel weer lachten hoor!!! nee de pakketjes zijn niet van die ene kaart...maar er zijn wel weer leuke pakketten bij maar meer voor de knipvellen mensen...dus niks voor jou, hihihi.

Ik zie je dit keer niet in Rijswijk ik sta dan in duitsland op de stempelbeurs in Hagen.

Groetjes Thea