dinsdag 8 februari 2011

fijn een weekend weg



Hallo allemaal,



Afgelopen weekend ben ik heerlijk een weekendje weg geweest met de meiden. En wat was het gezellig en wat was het snel voorbij. En........... wat heeft het giga gewaaid. We zaten in het huisje en soms leek het net of het dak er vandoor wilde gaan hahahahahah. We zijn vrijdagmiddag begonnen met de lunch, heerlijk door Egmond aan Zee geslenterd, lekker geshopt en even langs het Hobbyboetje geweest (een hobbywinkeltje). Daarna gingen we naar het huisje en hebben we alles naar het huisje gebracht. We hadden wel een hele leuke locaties want we konden niet bij het huisje parkeren, dus we moesten een heuvel over om bij ons huisje te komen en alle spullen moesten vervoerd worden in de bolderkar. Nou ik weet niet wat jullie meenemen als je gaat scrappen, ik kan je verzekeren dat wij veel mee hadden. Dus je begrijpt wel dat we een aantal keren moesten lopen. Daarna lekker het huisje op zijn kop gezet onze spullen geïnstalleerd en soep gemaakt.
We zijn eerst maar even gaan eten en daarna aan de slag gegaan. Het hele weekend lekker gefreubeld was een tijd geleden dat we dat gedaan hadden.
Altijd als we het weekend weggaan maken we voor elkaar een projectje. Ik had dit weekend twee projectjes gemaakt. Bovenstaand zie je het eerste projectje. Het is een mercidoosje. Het is een eenvoudig maar leuk projectje, dit had ik ook op de workshop in IJmuiden gegeven eind januari.

Onderstaand heb ik er nog een gemaakt maar dan met heel ander papier.



Het projectje sloeg eigenlijk wel heel goed aan want alle meiden hebben er verschillende gemaakt. Zie onderstaande foto van alle doosje die er dit weekend gemaakt zijn.


Vinden jullie ze niet prachtig? Sommige waren nog niet helemaal klaar, maar die gaan hem thuis afmaken.
Van de week de volgende creatie.
Aanstaand weekend hebben we ook weer een heerlijke cropdag in het vooruitzicht, dus meiden tot zaterdag!!!
Groetjes Hil

7 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuk stukje heb je geschreven over ons gezellige weekend !!!
Ik heb weer genoten !
En je Mercidoosjes zijn superleuk om te maken , dat was een goed idee .
Ben nu benieuwd naar je volgende bericht ....
Groetjes Annemiek

aukjev zei

Ja we hebben niet stil gezeten en een heerlijk weekend gehad. Leuk om onze eerste creaties hier al te zien !Annemiek is weer snel met haar foto's!! Groetjes Aukje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een productie hebben jullie afgeleverd! Ze zijn erg leuk en heel mooi.
Groetjes van Sjakkie

Diana zei

Hoi Hillie,

Wat zien d´r leuk uit zeg. Ik heb ´m ook al eens gemaakt en het is echt leuk om te doen!!!
Helaas kan ik zaterdag weer niet komen croppen, maar veel plezier en groetjes aan iederen.
veel liefs,
Diana

Angela zei

Gewoon te LEUK die merci doosjes!!! Super projectje en een super leuk weekendje!! Veel te kort!!hihih
xxAngela

Nathaly zei

He kanjer, leuk wat van je te horen. En ik ben er hoor, dit weekend! Zeg, wat een leuke kaartjes zijn dat. Ik weet niet hoe ze er van binnen uit zien maar de buitenkant ga ik zeker liften. Nathaly

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

ohhhhh... this is adroble.
i can not believe how patient you are to make so many of them. and they are all so lovely decorated
well done sweetie