zaterdag 25 februari 2012

workshop bij Tiny



Hallo allemaal,



Gisteren workshop gehad bij de hobbywinkel Velsen. Het was een gezellig clubje. Meestal maak ik pakketjes maar nu bedacht ik ik ga ze eens uitleggen hoe een sketch werkt. Nou dat vonden ze heel fijn. Ik heb ze eerst alleen de sketch laten zien en niet de kaart die ik zelf gemaakt had. Ze vonden het moeilijk maar erg leuk om te doen. De sketch heb ik gebruikt van de christmas challenge blog





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.


Groetjes Hil

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een pracht kaart Hill en een hele mooie skets

Liefs Nellie

aukjev zei

Erg leuke kaart geworden !Toevallig heb ik de schets ook opgeslagen....nu nog gebruiken ;-p groetjes Aukje

Paula zei

mooie kaart, leuke sketch en mooie kleuren.
liefs paula.

Riet zei

Wat staan hier toch weer schitterende kaarten Hil.

Liefs Riet.