maandag 5 maart 2012

challenge

hallo allemaal,

Jannie en ik hebben met elkaar afgesproken om met een challenge mee te doen. Helaas hebben we de deadline niet gehaald maar we vinden het gewoon leuk om de pakketjes voor elkaar te maken. En.... we moeten altijd veel kerstkaarten versturen dus is dit een hele goede optie om aan het aantal te komen. Nu gaan we niet altijd een kerstkaart doen, maar voor nu nog wel.
Onderstaand kaartje heb ik gemaakt met het papier wat Jannie heeft toegezonden.


Dit kaartje heb ik gemaakt van mijn eigen Bo Bunny papier. Ik kan er niets aan doen maar vind het gewoon leuk papier. Helemaal mijn kleuren. Leuke stans gebruikt van memory box. Helemaal top. En dit was de sketch van de christmas challenges blog




Tot snel, want we hebben ook nog afgelopen weekend samen gecropt en ook weer een kaartje gemaakt. Kijken jullie ook bij Jannie wat zij ervan gemaakt heeft??


Groetjes Hil




4 opmerkingen:

p@ssion4scrap zei

hoi,
ze zijn leuk geworden. Het leuke is dat we allebei hetzelfde papier gebruiken en toch een andere kaart hebben.
liefs Jannie

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Hil.

Liefs Riet.

Angela zei

Leuke kaartjes Hil en heel verstandig om zo vroeg te beginnen!

Liefs,
Annieee

Jolanda zei

Hoi Hil

Bedankt voor je complimentje en je bezoekje aan me blog en ja hoor de volgende x mag je ook weer zoiets doen vond het erg leuk en leerzaam

Fijne dag en groetjesssss Jolanda