woensdag 21 maart 2012

Boek

Hallo allemaal,

Een tijd geleden was Jannie een paar dagen bij mij. We zijn toen gestart met dit boekje, maar hadden het niet af gekregen alleen maar de basis.


We hebben het boek dus ieder apart afgemaakt. En het zijn twee totaal verschillende boeken geworden. Maar ja dat is juist het leuke, vinden jullie ook niet?



Natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van de magnolia's. Deze magnolia's zijn uit de nieuwste serie. Ik vond ze zo verschrikkelijk leuk. Ingekleurd met de Copics. Verder houten hartjes gebruikt, te koop bij Xenos. En mooie bloemetjes gebruikt van doeading. Erg leuk om zo'n boekje te maken. Ik ga er waarschijnlijk nog wel een maken, of meiden voor de workshop??


Het boekje staat niet meer bij mij thuis maar heb ik aan een lieve vriendin gegeven.



Geniet van de stralende dag.



Groetjes Hil




8 opmerkingen:

Anoniem zei

nou,die lieve vriendin,zal er heel blij mee zijn
en zal zeker te staan pronken in de kamer van die vriendin
Heel mooi gedaan Hil

Martha zei

Dat is een leuk boekwerk geworden, Hil

En ja die magnolia's blijven leuk.
Iedere keer weer.

Groetjes en tot zaterdag,
Martha

p@ssion4scrap zei

hoi, hij is heel leuk geworden. Heel anders dan de mijne.
Deze moet ik ook nog af maken, maar dat komt goed.
groetjes jannie

Unknown zei

Hoi Hill

Wat een schattig boekje knap gemaakt hoor en dan meteen weer wegeven je bent ook een lieverd

Liefs Nellie

Annemiek zei

Heel mooi Hil en weer eens iets heel anders !!

Groetjes Annemiek

Anoniem zei

leuk voor de workshop, groetjes Diny

Paula zei

Wat is dit mooi en leuk gedaan.
liefs paula.

Ghea zei

He Hil ik dacht dat alles wat jij maakte altijd in of op de kast staat te pronken. Maar nee ze geeft het prachtige boek/kaart weg
SUPER fijn voor de ontvanger.
Liefs Ghea