maandag 13 juli 2009

Award










Hallo allemaal,
Ik kreeg een Award van Nellie. Gaaf hoor Nellie dank je wel!!

De regels voor deze Award zijn.
Accepteer de Award,
post het op je blog
samen met de naam van de persoon die de Award aan je heeft gegeven
en link haar blog.

Geef hem door aan nog 15 andere blogs die je pas hebt ontdekt. Denk eraan dat je de bloggers laat weten dat ze een Award hebben ontvangen.

Dit zijn de blogs die ik pas heb ontdekt, helaas zijn het er geen 15:
Lydia
Inge
Joyce
Jacqueline
Gerda

Op het moment zijn het deze blogs die ik nog niet zo lang geleden heb ontdekt. En sommige bestaan ook nog niet zo lang.
Veel plezier allemaal met de Award.

Liefs Hil

2 opmerkingen:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Wat een eer dat ik die krijg!! Heb natuurlijk ook gelijk even op jouw blog rond gekeken, heb erg mooie kaarten gezien. Die met de hanglar is super. Leuk ook dat jullie in de art specially staan!! Groetjes,
jacqueline

lydia zei

Ik vind het ook super maar eh hoe moet ik dat doen dan? Moet ik dat plaatje kopiƫren?

Dank je wel hoor, mijn eerste award maar ik ken ook geen 15 site's!! Wat nu?

Liefs Liedje