vrijdag 9 april 2010

kaartenpakketjes






















Hallo allemaal,
Bovenstaand zien jullie de kaartjes die ik gemaakt heb voor ScrapArt. Henk vraagt soms aan mij of ik kaartenpakketjes wil maken voor de winkel. Inmiddels zijn deze allemaal uitverkocht maar ik heb weer twee nieuwe gemaakt, deze laat ik binnenkort zien. En ik ben met nog twee pakketjes bezig.
Gaat er nog iemand naar de stempelbeurs in Zeist??? Och ik verheug me er al maanden op. We gaan met 8 meiden helemaal zin in. Ben je gek op stempelen dan is dit een giga leuke beurs.
Voor degene die gaan heel veel plezier.
Liefs Hillie
















7 opmerkingen:

Unknown zei

wat leuk dat de paketjes zo goed lopen en nee ik ga niet naar Zeist jammerrrrrrrrrrr

Liefs Nellie

Inge Kolstee zei

Jaaaaaaaa ik ga wel naar Zeist;-) Ik vind dit het leukste evenement van het jaar en kijk er ook al maanden naar uit! Nog 1 nachtje slapen!!

Liefs, Inge

M@ureen zei

Wow wat een prachtige kaartjes!

Fijn weekend gewenst en héél veel plezier in Zeist!

Greetz,
Maureen.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Logisch dat ze zijn uitverkocht, want ze zijn super leuk!
Ik vond het ook weer leuk om je op de beurs te zien.
Groetjes van Sjakkie

Riet zei

Wat heb je de laatste tijd schitterende kaarten en creaties gemaakt Hill.
Prachtig papier en stempels.

Liefs Riet.

Jeanet zei

Wat zijn ze superrrrr leuk Hil !! En jaaaaaaa gisteren geweest wat was het gaaaaaaaaaaaaf he en drukkkkkk !! Maar kheb genoten en jij ??? Was leuk je weer ff te zien , liefs Jeanet

lydia zei

Je kaartjes zijn superrrr geworden!
Mooie combi's kwa kleurtjes.

Liefs Liedje