zondag 18 april 2010

leuke challenge bij ScrapArt


Hallo blogvriendinnen,

Daar was ik dan weer!! Het spijt me dat ik op dit moment niet vaker iets kan plaatsen maar ik heb het echt te druk. En als ik het heel druk heb op mijn werk kan ik 's avonds niet ontspannen zitten freubelen.

Maar ik heb nog wel een kaartje gefreubeld want Henk (eigenaar van ScrapArt) is vandaag jarig.

Daarom heb ik deze kaart voor hem gemaakt. MAAR er zijn er veel meer gemaakt kijk maar eens op het weblog van ScrapArt.

Bedankt meiden dat jullie zoveel kaarten voor onze Henk hebben gemaakt. Dit is een grote verrassing voor hem, want Henk wist niets van deze challenge af.

Mocht je Henk toch nog willen feliciteren zet een berichtje op het weblog of stuur een smsje zijn nummer kan je vinden op de website van ScrapArt.

Vandaag gaan we even lekker naar het strand met Tibet. lekker uitwaaien en genieten van het mooie weer.

Wil jullie allemaal een hele fijne dag toewensen.

en ondanks dat ik niet veel op het blog ben geniet ik altijd van jullie berichtjes.

Liefs Hillie

6 opmerkingen:

Christa zei

Mooi mannenkaartje , Hil ! Het blijft moeilijk vind ik : een leuke mannenkaart maken. Maar jouw kaart kwam ik niet tegen in het filmpje met alle kaarten voor Henk.....Veel plezier on the beach !! Christa.

Tiets zei

een stoer mannekaartje Hil, en geniet maar lekker op het strand.
Liefs Tiets

aukjev zei

leuke kaart Hil, Ik zat nog te broeden op een idee voor m'n vaders verjaardag, maar ben nu zeker geholpen ;-0 Fijne dag !! groetjes Aukje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel stoer mannenkaartje, super gaaf. En heel veel plezier op het strand.
Liefs van Sjakkie

lydia zei

Nou met deze was Henk ook vast heel blij!! Mooi hoor! Enne wat heb jij een geweldige achtergrond gemaakt voor je blog! WAUW SUPERRRR

Liefs Liedje

Thea zei

Hoi hill, leuk mannenkaartje heb je gemaakt. Valt niet mee he!! om voor een man een kaart te maken maar het is je zeker gelukt.

Groetjes Thea