dinsdag 13 april 2010

oh oh mijn aankopen van Zeist

Hallo Blogvriendinnen,

Hier ben ik dan met mijn aankopen van het afgelopen weekend in Zeist.
Het is zo'n gave beurs, zo verschrikkelijk gezellig en we hebben zo verschrikkelijk genoten. Het is er niet groot, maar je kan je geld goed kwijt hoor!!! hihiiihih
We gingen met een hele grote gezellige groep, Joyce, Ria, Truus, Ina, Diana, Ilonka, Aukje en ikke. Lekker allemaal creatieve meiden. Bij Zeist kwamen we ook tegen Inge, Betty, Christa en Hendrien, helemaal toppie. En natuurlijk van ScrapArt Linda, Petra en Henk. En ik ben nog een aantal meiden tegengekomen, Anja, Willy met zusje, Jeanet en Inge ach teveel om op te noemen.
Op zondag kwamen Jannie en Jet ook nog even de beurs onveilig maken, samen met Loes en Marion. Jet ik heb je stempel hoor, maar moet hem nog versturen oh ik ben daar niet snel mee, ga mijn best doen........

Ik heb mijn aankopen op de foto gezet, maar dan is het wel een hele berg!!!! Gelukkig was ik niet de enige die zoveel heeft gekocht hihihihh.
Maar meiden volgend jaar gaan we weer hoor, het was zo gezellig.

Samen met 5 meiden Tilda papier gekocht en gedeeld.
Bij ScrapArt papermania papier gekocht echt super super gaaf papier, niet dubbelzijdig.

Deze twee bovenste stempels wilde ik al ongeveer een jaar of 5 hebben maar ze zijn giga duur en dat vond ik toch te gek worden. MAAR deze beurs waren ze in de aanbieding dus ik kan ze eindelijk aan mijn verzameling toevoegen. Oh jippie, daar ben ik zo blij mee
De onderste stempel is een nieuwe sheet van Fiskars, wat een geweldige stempelteksten, ze hadden wel 4 verschillende soorten in dit formaat. Ze hadden ook een kleiner formaat. Helemaal geweldig, kon het natuurlijk niet laten liggen. Ik zou geen stempelteksten meer kopen want ik heb er al zoveel, maar ja ik kan het niet laten hoor......


De Martha Stewart ponsen zijn zo geweldig mooi en werken zo heerlijk en op deze beurs lagen weer de nieuwe ponsen. Je krijgt er zo'n hoog hebberighiedsgehalte van. Dit vond ik een erg mooie, maar er staat er nog een op mijn lijstje.
Verder een papierblok van Milton en Co, erge mooie kleurcombinatie. Een nieuwe stans van de Sissix en een nieuwe bloemenstans van Crealies. Daar zijn weer 4 nieuwe bloemenstansen uit gekomen, ik had moeite om te kiezen. Maar ik denk dat er ook nog wel een deze kant op gaat komen.
Verder een prachtige nieuwe stans van Tim Holtz. Deze nieuwe stansen zijn zo geweldig mooi en je kan er zulke leuke boekjes van maken. Maar ik ga voor de kaarten!!!!
Natuurlijk bij de magnolia stand de nieuwste magnolia INk gekocht. Er staan weer prachtige kaarten in.



De copic's ach ja dat is ook een verslaving op zich. Ik heb tijdens de beurs bij Diny Sprakel gezeten. Even zitten kleuren en zitten kletsen over de copic's. Wat een geweldig mens is dat!!! Ik heb van dat eventjes bij haar zitten kleuren en kletsen al zoveel opgestoken, nu nog in de praktijk brengen.
Maar deze stiften heb ik bij de stempelstudio gekocht, dat was een zeer aangename prijs. en natuurlijk hebben we ook een copic gekregen in de goodiebag. Een vriendin gebruikt ze niet dus die heb ik ook gekregen lief he????


Ja en hier zijn ze dan, de magnolia's. Oh dat zijn toch echt mijn favoriete stempels. Echt geweldig!!!! Ik kon me dus ook niet inhouden. maar liefst 8 magnolia's kan ik toevoegen aan mijn verzameling. 2 x piraatjes, 3 x prinsesjes en 1 zittende (deze was net nieuw) en de magnolia boom en de zwaan. Nu nog aan de slag.......
Verder heb ik 3 tekststempels van Penny Black gekocht. ScrapArt heeft deze nu ook toegevoegd in de winkel. Nou dat was helemaal te gek. Verder een stempel met de geweldige tekst: anather Birthday, but who's counting!!!
oh zo gaaf vond ik deze maar er stond zo'n verschrikkelijke rij bij de kassa ik dacht nou dat ga ik niet doen. Dus ik had de stempel terug gelegd en het was de laatste!!!!!. Maar er was zoveel te zien, ik had geen zin om te wachten. Na een half uurtje liep ik er nog eens langs en toen stond er niemand meer te wachten gauw gekeken of hij er nog lag en jawel hoor daar was ie dan!!! hihihiih
Verder heb ik nog een stempel gekocht met de volgende tekst:
All I really need is LOVE but a little CHOCOLATE now and then doesn't hurt
hihihihihihiihhi
inderdaad een waar woord
Nou dat waren mijn aankopen van de stempelbeurs te Zeist. wat een verwennerij toch allemaal weer. Ik hoop jullie binnenkort iets te kunnen laten zien van al die mooie aankopen.

Hebben jullie ook veel gekocht??? Jullie mogen het vertellen hoor, ben namelijk zeer benieuwd.
Liefs Hillie




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hil,
Zoals je weet ben ik niet naar de beurs geweest, maar zo te zien heb ik veel gemist. Misschien is dat ook wel beter voor de portemonnee, haha.
Geweldige aankopen.
De resultaten zullen we snel weer zien.
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Hoi Hil,
Zoals je weet ben ik niet naar de beurs geweest, maar zo te zien heb ik veel gemist. Misschien is dat ook wel beter voor de portemonnee, haha.
Geweldige aankopen.
De resultaten zullen we snel weer zien.
Groetjes Trudy

Judith zei

Jeetje mineetje, wat een aankopen! Je hebt een goede smaak zo te zien. En ik ben ook helemaal weg van die magnolia´s. Veel freubelplezier, maar dat zal wel lukken.

Groetjes Judith

Annemiek zei

Leuke dingen heb je gekocht , Hil !
Hoorde al van Aukje dat jullie het zo leuk gehad hebben !
Ben nu al benieuwd naar alle kaarten met je nieuwe aankopen ..
Veel plezier ermee !

rianth zei

Oh, oh, oh wat heb je jezelf weer laten gaan. Heerlijk is dat toch. Ik heb ook wel wat gekocht, maar niet zo veel als jij hoor. Dat Tilda papier is echt super, ik heb dat laatst in Den Bosch gekocht samen met Karin. Moet er alleen nog even mee aan de slag. Ik ben benieuwd wat voor moois je er allemaal weer mee gaat maken. Heel veel plezier ermee.
groetjes Anja

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhh jij hebt jezelf verwend wat een mooie dingen heel veel plezier erme meis maak er maar veel mooie dingen van kunnen wij ook wer genieten

Liefs Nellie

aukjev zei

wow, ik was erbij maar heb toch weer e.e.a. gemist. Wat een mooie spullen heb je weer gekocht, super zo'n beurs he.Op naar volgend jaar, groetjes Auk

dolfijn zei

O o o wat is dat allemaal weer super. Je zal nu wel een uitgeef verbod hebben gekregen van je mannetje. Maar leuk dat het zo gezellig was. Wie weet ga ik volgend jaar wel mee. Maar dan zonder portemonee. ha ha

rianth zei

Je kan daar bijna bij iedereen pinnen, dus je kan je portemonnee wel thuislaten, als je je pinpas maar meeneemt. hihhi
gr. Anja

Irma zei

Ohhhhh wat een hoop spulletjes zeg , ik wens je er heel veel plezier mee.
Veel liefs Irma

lydia zei

Zeg, wat aso weer ja!! Foei toch, dat kan ech nie hoor hahahahaha. Had je geld teveel ofzo? Enne ons Lydia moet nodig een kaartje met die tekst over love and chocolate!
Dus kun je mooi de nieuwe spulletjes voor gebruiken dacht ik zo hahahahahahahaha.

Knuff Liedje