vrijdag 23 juli 2010

daar zijn we dan weer


Hallo meiden,


Even een time-out genomen voor mijzelf. De laatste weken zo giga druk geweest dat ik even op adem moest komen. Ben er nog niet helemaal, maar heb van de week sinds tijden weer een kaartje gemaakt. Truus kwam afgelopen dinsdag even gezellig freubelen en had dit kaartje voor mij voorbereid. Ze heeft het Tildapapier gebruikt, met leuke bedeltjes en bloemen, met lint enzo. Truus ik vind hem geweldig en ben er erg blij mee, hoe vind je hem?? Ik heb hem toch iets anders gedaan dan jou ;o) kon het niet nalaten. Ik heb eindelijk weer eens gekleurd met de copic's. Jannie en ik hadden ons opgegeven voor de copic workshop in Ridderkerk, maar nog steeds niets gehoord, we zijn bang dat het niet doorgaat ;o( ERG jammer. Maar ja, veel blijven kijken, oefenen en gewoon doen, dan komt het vast wel goed.

Verder heb ik nog een leuk nieuwtje Linda, Cathy en ikke zijn samen een blog begonnen. Omdat ScrapArt nu niet meer bestaat en wij het best allemaal zullen gaan missen zijn we dit opgestart. We gaan hier onze creaties tonen en aangeven wanneer we een crop of misschien zelfs wel een workshop gaan geven. Dit is ons blog:


Het is nog in de opbouwface en we gaan op vakantie dus ........


Morgen gaan we met zijn allen naar Jannie en Jet. Heerlijk een dagje freubelen. Linda heeft iets verzonnen en dat gaan we morgen maken. Dus als we het af krijgen zien jullie het in de aankomende week wel verschijnen op het weblog.


Geniet van het mooie weer en van de hobby :o)


groetjes Hillie

9 opmerkingen:

Corry zei

Hoi Hillie
Bij Angelique kan je ook een workshop copic kleuren doen.
Niet duur en erg leerzaam en vreselijk gezellig.
Je kaartje is een schatje, erg leuk geworden.
Hugs Corry

aukjev zei

Lieve kaart is het geworden, Truus haar creaties zijn ook altijd mooi. Veel plezier morgen bij Jannie en Jet !! Geniet er lekker van, groetjes Aukje

Annemiek zei

Mooi kaartje , heeft Truus leuk bedacht en jij mooi uitgevoerd !
Heel veel plezier morgen bij Jannie en Jet en doe alle meiden de groetjes !
Jullie nieuwe blog staat al bij mijn favorieten !

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig en super mooi kaartje Hillie. En natuurlijk heb ik me aangemeld als volger van jullie nieuwe blog!
Liefs van Sjakkie

Maaike zei

wat een schatje die kaart!
morgewn bij jou in het dorp een fotografieworkshop!

Angela zei

He hillie wat een super leuk kaartje EN NIEUWSS!! Onwijs leuk dat jullie dit gaan opzetten met zijn drietjes!! Veel succes met alles ennn een hele fijne vakantie!!
Liefs,
xxAngela

Christa zei

Hoi Hil ! Dat is een schitterend kaartje zeg , SO CUTE !! En mooi ingekleurd met de Copics en afgewerkt met stickels. Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

Esther zei

Nou jouw kaartje is ook weer leuk geworden hoor.
En het goede nieuws is bijna nog leuker.haha

Groetjes esther

Anoniem zei

hoi hoi

lief kaartje!
Lekker dagje gehad bij jannie en jet?
jammer als je copicworkshop niet door zou gaan zeg!!
Jullie nieuwe blog ziet er leuk uit leuke challange ook!
Binnen kort vakantie of nu al?
Hier alles goed na mijn 3 dagen werken erg lui en doe weinig aan scrappen/kaartjes maar komt wel weer.

groetjes Joyce