vrijdag 1 januari 2010

9 e kerstkaart voor de blogcandy




Hallo allemaal,

Ik wens jullie een prachtig, geweldig, gezond, scrapvol en gelukkig 2010.


Bovenstaand de 9e kerstkaart voor de blogcandy. Deze is ingestuurd door Diana, harstikke toffe kaart Diana, deze stond nog steeds op mijn lijstje om te maken. Een heel lief kaartje met een gave magnolia erop. Harstikke bedankt.
Gisteren was de laatste dag voor het insturen van de blogcandy, ik heb er nog ongeveer een stuk of 8 binnen gekregen, maar er komen er nog een stuk of 3 รก 4. De mannen moeten dus nog even wachten om hun keus te maken omdat er nog wat binnen gaat komen.
Ik denk dat ik 's morgens een kaart ga plaatsen en eind van de middag. zo komen we er toch nog een beetje doorheen. Het is wel erg leuk hoor om die kaarten te ontvangen, echt prachtige kaarten krijg ik binnen. Mijn lijn met kaarten hangt helemaal vol met eigengemaakte kaarten schitterend!!!
Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties.
Hele fijne dag
Liefs Hillie

3 opmerkingen:

Inge Groot zei

Hi Hil,

jij ook een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar gewenst!

Inge xOx

Jeanet zei

Ik wens je ook het allerbeste voor 2010 Hil en dat het maar weer een heel creatief jaar mag worden !
Liefs Jeanet !

Irma zei

Hoi Hil , de beste wensen voor een superrrrr creatief 2010 !!.

XXX Irma