woensdag 20 januari 2010

een Award en het weekendproject

Hallo allemaal,



Daar ben ik weer... ik heb een Award gekregen van Angela, hartstikke bedankt hoor Annie.......
Nu moet ik 10 dingen opnoemen waar ik blij van wordt.

1. mijn vriend Willem

2. mijn zoon Emile, ondanks dat we op dit moment botsen met elkaar ben ik nog steeds erg blij met hem

3. Tibet, mijn lieve kleine hond

4. Roxy en Loekie mijn twee poesen

5. dat ik designteamlid ben van ScrapArt

6. van mijn creaties, daar kan ik zo blij van worden

7. mijn vriendinnen, gezellige avondjes of een dag of zelfs een weekend freubelen

8. oh als ik weer nieuwe hobbyspullen hebt gehaald of gekregen

9. als ik mijn huis weer gedaan hebt, dan kan ik zo genieten van alles wat weer blinkt

10. gewoon van de kleine dingen die er om je heen gebeuren

En deze Award moet ik dan weer doorgeven. Het wordt erg moeilijk want een heleboel hebben hem al ontvangen. Maar ik ga niet kijken of iemand hem al heeft gekregen of niet. Ik geef deze Award graag door aan:
ScrapArt
Sjakkie
Jeanet





het Art to Scrapweekend

Oh meiden, we hadden afgelopen weekend weer ons weekend van Scrapart. zo verschrikkelijk leuk hebben we het weer gehad.

Ik ga er van de week nog wat over vertellen maar ik wil jullie alvast 1 project laten zien.

Onderstaand zien jullie mijn project voor het weekend.

Ik had een doosje aangekleed met daarin twee vintage scrapkaarten.

En de twee kaarten heb ik in een mapje gedaan.











Nu moet ik gauw naar mijn werk.
Ik vertel gauw meer.
Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie reacties.
Liefs Hillie











5 opmerkingen:

Jeanet zei

Owwwww Hil wat gaaaaaaaaaaaaaf al die vintage creaties !! Meid ik ben trots op je super ! En heel erg bedankt voor je Award !
Liefs Jeanet

Annemiek zei

Prachtig Hil !!!!!
Ga je dat kistje ook nog eens als workshop geven bij ScrapArt ???
Of als project op 1 van onze freubelweekendjes ??
Ben d'r helemaal verliefd op ...
Want ik heb hem natuurlijk ook in het echt al gezien , toen vond ik hem ook al geweldig !
En de kaartjes zijn ook prachtig die je er nog bij hebt gemaakt !
Ben benieuwd naar de rest van de projecten en verhalen van jullie weekend ...

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties Hillie, echt super mooi!
En gefeliciteerd met je award. Ondanks dat ik hem al had ben ik er toch weer vereerd dat ik hem ook van jou heb gekregen.
Groetjes van Sjakkie

Riet zei

Ohhh wowwww Hill,wat een schitterende creaties,lieve plaatjes,heel mooi papier en details.
Echt heel erg mooi allemaal.

Liefs Riet.

M@ureen zei

Hoi Hil,

Leuk dat je even kwam kijken en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
Waar is dat kaartenweekend .... ook in Oterleek???
Trouwens het scrapweekend vond ik echt héél gaaf en het was leuk om jou en de anderen van het DT te leren kennen!

Greetz,
Maureen.