zondag 10 januari 2010

17e en 18e kerstkaart voor de blogcandy

Hallo allemaal,

Hier zijn de laatste twee kaarten voor de blogcandy en vanavond maak ik bekend welke prachtige kaart gewonnen heeft.
Bovenstaande kaart is van Inge. Inge is geen kaartenmaakster, maar volgens mij klopt het niet, want de kaart is super. Een prachtige magnolia en het mooie magnoliapapier. Inge harstikke bedankt voor je prachtige kaart, Bedankt!!!

Deze kaart is van Linda en ik vind hem zo leuk en lief. Linda heeft sinds kort de nestabillities ontdekt en ze is er, net zoals ik, helemaal gek van. Linda zegt dat ze ook geen kaartenmaakster is, maar dat is nu wel veranderd sinds ze de nestabillities heeft ontdekt. Linda heeft namelijk nog meer kerstkaarten gemaakt dan ik, hihihihihihi. Ik vind dat ze wel een kaartenmaakster is, dat blijkt toch wel uit dit kaartje. Linda ik vind hem zo verschrikkelijk lief, verrassend, harstikke gaaf, bedankt!!

Ik vind het erg jammer dat ik de kaarten van Miranda en Chantal niet heb ontvangen, ik hoop dat jullie er begrip voor hebben meiden dat ik vandaag toch de winnaar bekend maak. De blogcandy liep tot 31 december, we zijn nu 10 dagen verder, ik kan het niet maken om langer te wachten, vandaar dat ik vandaag bekend maak wie de blogcandy heeft gewonnen.

Ik wil alvast iedereen heel heel hartelijk bedanken dat jullie mee hebben gedaan aan deze candy en dat jullie zulke prachtige kaarten naar mij hebben gestuurd. Ik voel me zeer vereerd dat jullie zo hebben gereageerd. Ieder kaartje is met veel aandacht en liefde gemaakt en dat zie je ook terug in de creatie.
De mannen hebben het zeer moeilijk om een kaart te kiezen, maar ik weet zeker dat het ze gaat lukken.

tot vanavond
Liefs Hillie

7 opmerkingen:

chantal zei

Het zijn stuk voor stuk mooie kaarten. Jammer dat mijn kaart niet is aangekomen. Ik heb er begrip voor je kan niet blijven wachten. Maar vind het wel erg.
Dat de mooiste mogen winnen.
grtz Chantal

aukjev zei

Waht met spanning af, en wens de mannen sterkte!! Je hebt zoveel moois ontvangen, groeten Aukje

elly zei

nou dat zijn inderdaad gave kaarten hoor
echt toppie
nou heel veel plezier met het zoeken naar de winnaar

groetjes elly

irma zei

Wauwwwwwww wat een mooie kaartjes . Nou meiden mijn complimenten hoor !!!.

XXX Irma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook deze zijn weer erg mooi en prachtig!
Ben benieuwd of je mannen eruit komen, het zal niet makkelijk zijn.
Tot strakjes, liefs van Sjakkie

Annemiek zei

Veel sterkte voor Emile en Willem met het bepalen van de winnares !
Dat zal niet meevallen met al dat moois ...

rianth zei

Ik ben blij dat ik niet een keuze hoef te maken. hihi. Ze zijn allemaal stuk voor stuk geweldig.
Succes mannen!
groetjes Anja